+420 773 378 890 potřebujete poradit? Volejte PO-PÁ 8:00 - 18:00
0 Kč
Košík / ks
Košík je prázdný.


https://www.gopay.cz

Zajímavosti


Jídla na svalový objem

Když přijde ten správný čas na budování svalové hmoty, nejdůležitějším ovlivňujícím faktorem je množství kaloriíkteré Vaše tělo příjme a také kvalitní spánek a tvrdý trénenik.

více

Tlusté léto. Proč právě teď přibíráme stejně jako o Vánocích?

Tlusté léto. Proč právě teď přibíráme stejně jako o Vánocích?

více

Kreatin – odpovědi na nejčastější dotazy

V poslední době se množí dotazy našich zákazníků ohledně nejúčinnější formy kreatinu, jeho pH stability, formy a další.

více

Smyšlenky a pověry

Poznatky o tréninku, stravování a předsoutěžní přípravě narůstají den za dnem a špičkoví kulturisté či trenéři disponují hlubokými znalostmi

více

Není to o váze!

Autoři výzkumu na základě výsledků doporučují používat v odporech střední váhy, které jsou zaměřeny na větší svalové skupiny a cvičit s nimi až do vyčerpání

více

Fyziologie svalu

Sval je složen z množství svalových vláken

více

Jak překonat genetické překážky?

Vědečtí pracovníci přišli před několika lety s myšlenkou, že moderní člověk má z velké části genetickou výbavu primitivního člověka z doby před pár miliony let

více

Vliv hormonů na trénink (1. část)

Krevní hladiny anabolických a katabolických hormonů se mění během silového tréninku, ale i po něm

více

Vliv hormonů na trénink (2. část)

Růstový hormon se uvolňuje zhruba v šesti pulsech během denního cyklu, které jsou kontrolovány chemickými látkami vytvářenými přímo v našem mozku

více

×