+420 773 378 890 potřebujete poradit? Volejte PO-PÁ 8:00 - 18:00
0 Kč
Košík / ks
Košík je prázdný.


https://www.gopay.cz

Posilování


Tajemství rychlého nárůstu

Ani ta nejlepší strava a nejnáročnější trénink vám však nezaručí pokrok pokud budete docela "uštvaná" z každodenních povinností...

více

Regenerace chladem

Bylo zjištěno, že jezdci zlepšili sprint a časovku po ponoření se do studené vody a po kontrastní vodní terapií. J

více

tréninkový systém východního bloku

Výpočtem si určíte hmotnost, která dosahuje 65 - 85% vašeho submaximálního úsilí (při výpočtu vycházíte z hmotnosti, s kterou provedete jedno striktní opakování)

více

systém 2ku1

před zahájením tréninku se důkladně rozcvičte při cvičení se snažte intenzivně prociťovat danou svalovou partii

více

tréninkový systém flushing-systém přetěžování jedné svalové parite

Při sestavování tréninkového plánu se uplatňuje pravidlo, podle kterého jsou jednotlivé svalové partie nastaveny...

více

tréninkový systém-heavy duty

Podstata systému Heavy Duty, spočívá v maximálním přetížení svalu v co nejkratším čase

více

tréninkový systém-pyramida nahoru

Pokročilý cvičenci využívají tento tréninkový plán např.. po těžkém objemovém období, ale mnohým vyhovuje i jako varianta objemového tréninku

více

Trénink 2+1 a 1+1 pro svalový objem

Ukažme si, jak v praxi takový tréninkový systém vypadá:

více

tréninkový systém 2+1 a 2+1

Tento plán je výborně použitelný zejména v objemové přípravě

více

tréninkový systém 3+1

Tréninky jsou jednofázové, přičemž v každém tréninku procvičujete pouze jednu svalovou partii, případně dvě menší.

více

×