+420 773 378 890 potřebujete poradit? Volejte PO-PÁ 8:00 - 18:00
0 Kč
Košík / ks
Košík je prázdný.


https://www.gopay.cz

Posilování


Dřepy – základ tréninku

Mohutná stehna jsou pilíři postavy. S nimi si vás nikdo nesplete s rekreačním tenistou, bez nich však nemáte ani polovinu své potenciální síly.

více

Jak předcházet neúspěchům v posilovně

Těchto 6 tipů vám pomůže vyhnout se zbytečnému utrácení peněz za nevyužité členství v posilovně a ukáže vám cestu ke skvělým výsledkům

více

Jen 35 minut!

Efektivní trénink celého těla pro případ časové tísně

více

50 pravidel pro budování hmoty

Disciplína znamená tvrdý trénink a správně prováděné cviky

více

Abeceda fitness

Nejde všechno „strhnout“ během prvních tréninků ve fitcentru

více

Bench press pro sílu i krásu

Nekorunovaným králem cviků na horní polovinu těla je bench press

více

5 nepřekonatelných druhů kardia

Kruhový trénink stejně nazývaný také jako "super kruháč" a je složen z kratších fází kardio tréninku střídavého anaerobním cvičením jako v klasickém tréninku

více

Svalovka a zranění

Podstatnou částí v prevenci vůči zraněním je zahřátí a rozcvičení organismu před cvičením

více

Svalová kontrakce

Při kontrakcí svalové buňky narůstá napětí a zpravidla se mění délka svalového vlákna.

více

Činky nebo stroje?

Činky, ať už velké nakládací nebo populární jednoruční činky jsou alternativou k posilovacím strojům.

více

×