+420 773 378 890 potřebujete poradit? Volejte PO-PÁ 8:00 - 18:00
0 Kč
Košík / ks
Košík je prázdný.


https://www.gopay.cz

Posilování


Kulturistika pro teenagery

Každý může svoje tělo zlepšovat a většina ho může dokonce enormně zlepšit, ale jen opravdu malá skupina má k dispozici takovou genetickou výbavu, která je předurčuje pro opravdu výjimečný úspěch

více

Důležité rozhodnutí

Někteří lidé si pletou disciplínu s otroctvím a uspořádaný styl života považují za nudu.

více

Silné tělo a silná mysl

Zvládnout umění kvalitní koncentrace předpokládá více než jen pár měsíců pravidelného posilování, po kterých čeká několik začátečníky zázraky i v této oblasti

více

Rambo IV

Stallonova příprava na natáčení

více

Rovnováha středu těla

Pokud máte k dispozici pouze několik minut pro rychlý trénink, vyzkoušejte následující jednoduché cviky pro břicho a spodní oblast zad

více

Nepodceňujte rozcvičení část I.

Prvotním účelem rozcvičení je prevence tréninkových zranění, která by mohla přijít, když budete cvičit s těžkými váhami „za studena“

více

Nepodceňujte rozcvičení část II.

Provádějte následujících šest cviků před každým tréninkem

více

Rozděluj a panuj

Ačkoliv je procvičování celého těla v společné tréninkové jednotce spájeno typicky s tréninkem začátečníků, může dobře posloužit i pokročilým cvičencům

více

Přítahy činky podhmatem v předklonu

Udržujte stabilní polohu těla při tahu a trup držte ve fixním postavení vůči podlaze během celé doby cvičení

více

Kombinovaný tréninkový systém

Přidávejte každý následující trénink přibližně 2-3 kg

více

×