Nákupní košík:
ks zboží   0 Kč

Jídla na svalový objem

 

Když přijde ten správný čas na budování svalové hmoty, nejdůležitějším ovlivňujícím faktorem je množství kaloriíkteré Vaše tělo příjme a také kvalitní spánek a tvrdý trénenik. Energie k růstu Vašich  svalů je zapotřebí  přebytek.

Naše tělo spotřebobábá kalorie po celý den.Ať už pracujeme,sportujeme spíme a nebo přemýšlíme pořád splaujeme nějaké kalorie.Jak zjistit, kolik kalorií vlastně potřebujeme?Vynásobíme naši tělesnou váhu v kilogramech koeficientem 44. Pokud vážíme například 80 kg, naše tělo v tréninkových dnech potřebuje okolo 3500 kalorií denně, aby nám rostly svaly. V netréninkových dnech příjem energie snížíme například tím, že vynecháme před- a potréninkové jídlo.

Dalším velice důležitým a ovlivňujícím faktorem je aby sjte se soustředily na správný poměr mezi  bílkovinami, sacharidy a tuky. Abyste mohli vypočítat, kolik proteinů přesně potřebujete, vynásobte vaši tělesnou hmotnost koeficientem 3,3.příklad: 80kg sportovec by měl denně přijmout asi 265 gramů bílkovin.

Dávejte si velký pozor jaké sacharidy jsou ve vaší stravěš.U sacharidů se soustřeďte hlavně na sacharidy s nižším glykemickým indexem resp. na pomalu stravitelné sacharidy, které jsou obsaženy v určitých druzích ovoce, v celozrnných pekárenských výrobcích a v sladkých bramborách. Příjem sacharidů v tréninkových dnech stanovíte jako 4,4 násobek tělesné hmotnosti. Takže například 80 kg vážící sportovec potřebuje asi 350 gramů sacharidů denně.

Podle amerických studii a výzkumu se ukázalo, že sportovci, kteří konzumovali vyšší množství nasycených a mononenasycených tuků, měli vyšší hladinu testosteronu, který je velmi důležitý na svalový růst. Dostatečný příjem tuku stanovíme jako 1,11 násobek naší tělesné hmotnosti. Pro 80 kg vážícího sportovce je to tedy asi 90 gramů. V žádném případě nekonzumujte tuky typu zabíjačkové speciality a podobně.

Podívejte se na suroviny které by vám neměly chybět v ledničce aby jste mohli příjmat pořád jen kvalitní bílkoviny.
kuřecí prsa
kuřecí stehna
krůtí prsa
libové mleté hovězí
libové mleté krůtí maso
steak
hovězí pupek spodní
vepřová panenka
losos
pstruh
krevety
krabi
kachní prsa
libová šunka
libový rostbíf

Do svého pestrého jídelníčku zařazujte i mléčné výrobky

Cottage sýr a živý jogurt jsou těmi nejlepšími zdroji bílkovin z většiny mléčných výrobků. Můžeme ale také použít jiné zajímavé potraviny.
nízkotučný či netučný sýr
nízkotučný jogurt
nízkotučné či netučné mléko

 

zpět

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU


přidat komentářPřidat komentář


Re: CHYBA !
Rozumbrada Osel 2. 01. 2014

Máte to špatně ! Koeficient u bílkovin je asi 1,5 až 2,0 g na kilo tělesné hmotnosti. Více nepřekračovat ani náhou.

Reagovat


Titulek:
Text:
Jméno:
E-mail:
Novinky v eshopu

Hledat dle výrobce

PODPORA ZDRAVÉHO A RYCHLÉHO HUBNUTÍ

OCHRANA A PODPORA SVALOVÉ HMOTY

NABÍRÁNÍ SVALOVÉ HMOTY A SÍLY

ZVÝŠENÍ VÝKONU, VÝBUŠNOSTI A SÍLY

REGENERACE A OCHRANA SVALOVÉ HMOTY

RŮST SÍLY,SVALOVÁ PUMPA,PROKRVENÍ SVALŮ

ZVÝŠENÍ FYZICKÉHO A PSYCHICKÉHO VÝKONU

PRO REGENERACI A OBNOVU KLOUBNÍ TKÁNĚ

ZVÝŠENÍ A KONCENTRACE PŘI SPORTOVNÍM VÝKONU

PŘÍSLUŠENSTVÍ A DOPLŇKY PRO FITNESS

Dárkové poukazy


Inspirace na Pinterestu

JAK ZAPLATIT

GoPay platba

Osobní odběr Brno

Balíčky pro nárůst svalové hmoty - proteiny, gainery...
Balíčky na hubnutí - spalovače tuků