Nákupní košík:
ks zboží   0 Kč

5 způsobů jak nabrat více svalů

Jste v posilovně a právě zakončujete další bench press. Posadíte se, mrknete do zrcadla a najednou si to uvědomíte. Nebo zrovna posilujete nohy a najednou si pomyslíte, proč vám to ještě nedošlo. Je to jednoduché – vaše tělo konečně potřebuje nabrat svaly a zesílit.

Ti, kdo už nějaký čas posilují a dosahují uspokojivých výsledků, museli také jednou podniknout ten první krok. Důvodů proč nabírat další svaly je hned několik. Třeba se věnujete nějakému kolektivnímu sportu a chcete posílit tělo a zvýšit kondici a mít více ze hry. Nebo prostě jen toužíte nabrat více svalů, aby vaše tělo působilo vypracovaně a zároveň štíhle. Ať již jsou vaše důvody a cíle jakékoli, nabírání svalů je vždy výzva a neobejde se bez dostatku motivace a informací. V tomto článku vám nabízíme pět způsobů, jak nabrat svaly a posílit tělo. Zbývá vám už jen dostatečná motivace a elán a můžeme začít! 

1. Intenzitu posilování zvyšujte postupně

Pokud chcete dlouhodobě nabrat více svalů, vyvarujte se drastickým skokům na další úroveň a zaměřte se na výkony, které odpovídají vaší fyzické zdatnosti. Spíše si naplánujte postupné navyšování zátěže činek, váhu přidávejte nejlépe vždy po týdnu. Následující schéma vám nabídne příklady, jak postupné navyšování váhy naplánovat vzhledem k vaší současné zdatnosti. 

2.Posilujte s činkami, váhami, které vytvoří rozdíl

Samozřejmě většina cvičení je pro tělo svým určitým přínosem. Avšak pokud se chystáte dodat mu větší porci svalové hmoty a zesílit, tak byste se jako začátečníci či středně pokročilí měli zaměřit na posilování s takovým zatížením, které odpovídá 60 až 70 procentům zátěže, kterou jste schopni alespoň jedenkrát řádně zvednout. Například pokud čistě zvednete 50 kg měli byste posilovat s činkami o zátěži v rozsahu 30 až 35 kg. 

3. Pro většinu posilovacích cviků zvolte volné činky

Posilovací stroje mohou být sice účinné a mohou vám pomoci dosáhnout dobrých výsledků, ale neměly by tvořit hlavní část vašeho pravidelného tréninku, zejména pokud je vaším cílem nabrat více svalové hmoty.

Pokud se zaměříte především na volné činky a základní posilovací cviky jako je bench press, dřepy a přítahy, bude váš trénink mnohem efektivnější, než při využití různé posilovací stroje či posilovací klece. Samozřejmě bychom nechtěli zpochybňovat jejich účinnost, pouze se snažíme doporučit vám co nejlepší typy posilování, které vám přinesou ty nejlepší výsledky. 

4. Zaměřte se na správné pořadí posilovacích cviků

Práce na svalech o větší velikosti vám při tréninku zabere velké množství energie a soustředění, je tedy třeba zaměřit se nejdříve na ně a poté se orientovat na menší svaly. Pokud toto pořadí zaměníte, může se stát, že po práci na menších svalech již nebudete mít dostatek energie a vyčerpaní již nebudete schopni dodat větším skupinám svalů dostatečný trénink. Naplánujte si tedy posilování tak, abyste obtížnější posilovací cviky jako jsou bench press, dřepy či přísuny prováděli na začátku posilovacího tréninku. Předejdete tak předčasné únavě a vyčerpání, což by vám zabránilo dokončit kompletní cvičení. Delším posilováním kromě toho spálíte výrazně větší množství kalorií a budete tak opět o něco blíž k štíhlé a vypracované postavě. 

5. Podpořte posilování dostatečným přísunem živin

Při posilování je třeba zásobit tělo dostatečným množstvím živin, které vám také umožní nabrané svaly dlouhodobě udržet. Po dobu posilování i poté, co dosáhnete požadovaných výsledků, naberete svaly a posílíte tělo pravidelným tréninkem, kontrolujte vaše stravovací návyky, sledujte celkový příjem kalorií a omezte příjem tuků.

Samozřejmě existuje mnoho způsobů, jak vašemu tělu dodat více svalů. Poukázali jsme jen na některé z nich, abychom vám umožnili ten správný start do vašeho nového životního stylu. Ještě jedna užitečná rada nakonec, ať již jsou vaše cíle při posilování s činkami jakékoli: Soustřeďte se. Vždy se ujistěte, že pracujete s co největším úsilím a s nějakým cílem. Řiďte se těmito pravidly a nebudete jen zbytečně ztrácet čas. Mějte vždy na paměti cíl, kterého chcete dosáhnout a soustřeďte se na jednotlivé kroky, které vás k němu povedou. Výsledkem vašeho úsilí bude postava, po níž jste vždy toužili.

zpět

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU


přidat komentářPřidat komentář




Titulek:
Text:
Jméno:
E-mail:
Novinky v eshopu

Hledat dle výrobce

PODPORA ZDRAVÉHO A RYCHLÉHO HUBNUTÍ

OCHRANA A PODPORA SVALOVÉ HMOTY

NABÍRÁNÍ SVALOVÉ HMOTY A SÍLY

ZVÝŠENÍ VÝKONU, VÝBUŠNOSTI A SÍLY

REGENERACE A OCHRANA SVALOVÉ HMOTY

RŮST SÍLY,SVALOVÁ PUMPA,PROKRVENÍ SVALŮ

ZVÝŠENÍ FYZICKÉHO A PSYCHICKÉHO VÝKONU

PRO REGENERACI A OBNOVU KLOUBNÍ TKÁNĚ

ZVÝŠENÍ A KONCENTRACE PŘI SPORTOVNÍM VÝKONU

PŘÍSLUŠENSTVÍ A DOPLŇKY PRO FITNESS

Dárkové poukazy


Inspirace na Pinterestu

JAK ZAPLATIT

GoPay platba

Osobní odběr Brno

Balíčky pro nárůst svalové hmoty - proteiny, gainery...
Balíčky na hubnutí - spalovače tuků